Verzenden & retourneren
Verzending
Alle bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden. Wij versturen de pakketten met PostNL. PostNL bezorgt het pakket, na ontvangst van de verzendbevestiging, de volgende dag. Als je niet thuis bent, biedt PostNL het pakket één keer aan, ook bij de buren. Na deze bezorgpoging wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt in jouw omgeving. Het ophaalpunt kun je volgen via de track & trace.
Wil je je pakket laten bezorgen bij een afhaalpunt? Zorg ervoor dat dit een PostNL-punt is, aangezien wij met PostNL verzenden. Bij een afhaalpunt van een andere bezorgdienst wordt je pakket geweigerd. Voor het opnieuw verzenden van je pakket brengen wij helaas €9,50 in rekening.
Problemen met verzending?
Neem contact op met onze klantenservice via info@anti-allergisch.nl. Door externe factoren kan de levertijd langer zijn dan verwacht, en helaas hebben wij daar geen invloed op. Zolang het pakket onderweg is, kunnen wij geen wijzigingen aanbrengen of de verzending beïnvloeden. Als je pakket meer dan een week na de verwachte levertijd vertraagd is, bespreken we samen of het opnieuw verzenden van je bestelling een optie is. In dat geval ontvang je twee identieke pakketten; we verzoeken je om het tweede pakket aan ons te retourneren.
Verzendkosten
-
Nederland: De verzendkosten voor bestellingen uit Nederland bedragen €6,-. Voor bestellingen boven de €60,- zijn de verzendkosten gratis.
-
België: De verzendkosten voor bestellingen uit België bedragen €6,95. Voor bestellingen boven de €60,- zijn de verzendkosten gratis.
Retourneren
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen retourneren. Stuur je pakket naar:
(Geen bezoekadres)
Anti-Allergisch
Terminalweg 19a
3821 AJ Amersfoort
Nederland
Let op: de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Vermeld duidelijk je ordernummer op het pakket, zodat wij de retour kunnen koppelen aan de juiste bestelling. Zonder ordernummer kunnen wij mogelijk geen terugbetaling uitvoeren.
Retourneren is niet mogelijk als het product gebruikt is. Als je het product alleen hebt gepast en het niet is blootgesteld aan weersomstandigheden, stof, hondenharen of andere stoffen waardoor het product of de verpakking onbruikbaar wordt (dus in nieuwstaat), mag je het retourneren.
Zodra de retour is verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen 4 werkdagen teruggestort via de door jou gekozen betaalmethode. De consument draagt het risico van retourzending in geval het pakket zoekraakt bij de pakketdienst. Bewaar de trackingscode (e-mail of briefje) totdat de retour is aangekomen en verwerkt. Dit is het enige bewijs van de retourzending.
Retourneren na 14 dagen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@anti-allergisch.nl.
Ruilen
Wil je een product ruilen? Stuur het product terug naar onderstaand retouradres en bestel het juiste product via onze webshop. Zodra wij het product hebben ontvangen, gecontroleerd en goedgekeurd, storten wij het bedrag terug via de door jou gekozen betaalmethode. Voeg je ordernummer toe aan het pakket zodat wij jouw retour kunnen koppelen aan je bestelling. De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening.
Retouradres:
(Geen bezoekadres)
Anti-Allergisch
Terminalweg 19a
3821 AJ Amersfoort
Nederland